سامانه ارسال پیامک

امکانات پنل پیامکی هفت سین اس ام اس

ارسال پیامک در پنل پیامکی

نوشتن شماره به صورت دستی و ارسال برای افراد از یک نفر به بالا

ارسال کد پستی همراه اول در پنل پیامکی

ارسال پیام به شماره های همراه اول با توجه به محل زندگی و رده سنی و جنسیت 

شما با داشتن 4 رقم و یا5 رقم اول کد پستی یک منطقه یا یک محله میتوانید از بانک داده همراه اول به خوبی استفاده کنید. این نوع از ارسال مناسب کسب و کاری عمومی میباشد. 

 

ارسال بانک شماره

شمارهای موجود در پنل پیامکی هفت سین اس ام اس تمامی کسب و کار ها را شامل شده است. این بانک  شماره توسط تیم های زیادی جمع آوری شده است و هر شماره بعد از موشکافی زیاد ثبت گردیده است . هدف ما دقیق بودن شماره است نه تعداد ان . قابل زکر است تعداد پایین بعضی از موارد دال بر این نیست که کم کاری صورت گرفته است باید دانست دقت و صحیح بودن بانک شماره برای ما بسیار مهم است.

ارسال پیام صوتی

مهمترین نکته در این نوع از ارطبات این است که تا مخاطب گوشی را برندارد سامانه به زنگ زدن خود ادامه میدهد و شما 30 ثانیه باارزش در ااختیار دارید. این نوع تماس ها برای همه ما اشنا هستند . برخی از مشاغل که تماس برای انها تا کنون تاثیر گذار بوده اند.

ارسال منطقه ای کشور

تمامی مشاغل کشور در یک سبد کلی قرار دارد.

ارسال مشاغل

کشور عزیز ما ایران بسیار پهناور است و تراکم جمعیت در استان های مختلف بسار متفاوت است ما در این قسمت تلاش کرده ایم تا دستری سریعتی به سما بدهیم تا در سطح کلان راحت تر تصمیم بگیرید.

ارسال مشاغل به تفکیک استان

پنل پیامکی هفت سین اس ام اس مشاغل را به تفکیک استان گرد اوری کرده است. شما بخش زیادی از مشاغل را به رایگان در اختیار دارید.

نقشه کد پستی

برای راحتی و در دسترس بودن کدپستی مراکز استان در اختیار شما قرار گرفته است .

اصفهان، تهران، شیراز، گرگان، مشهد، کرج،تبریز، قم ، رشت، ارومیه، زنجان، همدان، خرم آباد و….

گزارشات ارسال در پنل پیامکی

گزارش لحظه ای توسط مخابرات ارائه میگردد که شامل موارد زیر است:

  • رسیده به مخابرات که خود به عنوان ارسال شده توسط مخابرات در نظر گرفته میشود.
  •  بلک لیست : شماره تماس هایی که پیام تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند.
  • ارسال شده : معمولا بعد از 24 ساعت تمام موارد مشخص خواهد شد.
  • نرسیده به گوشی:  گوشی های خاموش و گوشی هایی که در دسترس نبوده اند در این قسمت نمایش داده میشوند لازم به زکر است هزینه این قسمت بعد از 48 ساعت به حساب شما برگشت خواهد خورد.
  • رسیده به گوشی: همان شماره هایی هستند که پیام به دستسان رسیده است.

گزارشات ارسال سیستمی

تمامی ارسال های 3 ماه گذشته توسط سیستم خودکار در این قسمت ذخیره می شود و قبال مشاهده میباشد.

پیام های دریافتی

پیام های دریافتی به شماره های خصوصی شما در این محل قابل مشاهده است.

در این قسمت شما می توانید جواب مخاطب خود رابدهید.

پیام پیشفرض

نوشتن پیام پیشفرض در این قسمت صورت میگیرد.

دفترچه تلفن

شما میتوانید بینهایت دفترچه تلفن ایجاد کنید و هر تعداد که میخواهید شماره ذخیره داشته باشید.

افزودن خصوصیات بیشتر به دفترچه تلفن

تاریخ تولد، آدرس، شماره تماس دوم، و کلی اطلاعات دیگر که بر مبنای تاریخ و متن و عدد باشد را ذخیره کنید.

خدمات وب سرویس

 

شما می توانید ارسال های وبسرویس خود را از طریق متد REST انجام دهید .
برای استفاده از این وبسرویس شما باید ابتدا از طریق کلید های دسترسی اقدام به ساخت کلید دسترسی کنید
سپس می توانید برای دیدن نمونه های ارسال درخواست به قسمت داکیومنت مراجعه کنید
همچنین میتوانید برای استفاده آن ها بصورت کتابخانه در زبان های برنامه نویسی خود به صفحه گیت هاب ippanel مراجعه کنید

افزونه های کاربردی برای ارسال پیام

افزونه ها را میتوانید مورد استفاده قرار دهید. 

ارسال بر اساس پترن در پنل پیامکی

راهنمای ساخت الگو (پترن) جهت ارسال سریع پیامک خدماتی:

ابتدا متن الگوی مورد نظر خود (پترن) را به همراه متغیر در قسمت متن پترن وارد نمایید. به عنوان نمونه: سلام %name% عزیز

سپس فیلد جداکننده را بر روی درصد% قرار دهید.

در مرحله بعد، یعنی فیلد متغیر، کلمات مورد نظر را بدون درج درصد وارد نمایید. به عنوان نمونه: name

همچنین اگر در متن پترن بیشتر از 2 متغیر داشتید، میتوانید با کلیک بر روی آیکون سبز رنگ فیلد جدیدی اضافه نمایید. سپس متغیر بعدی را نیز بدون درصد درج نموده و پترن خود را ثبت نمایید.

در صورتی که مایل هستید پترن شما بدون متغیر ارسال گردد، میبایست در متن آن از هیچگونه جداکننده ای مانند % استفاده نفرموده و در بخش جداکننده نیز بر روی هیچکدام تنظیم گردد.

توجه فرمایید در صورتی که برای ارسال پترن از نمونه کدهای ارائه شده در قسمت خدمات وب سرویس => خدمات وب سرویس=> ارسال پترن بر اساس url یا نمونه کدهای ارسال پترن restful در بخش داکیومنت همانجا استفاده میفرمایید و همچنین پترن شما امروز ساخته یا ویرایش شده است ( بر اساس قوانین ساخت پترن جدید)، در 24 ساعت آینده بعد از این مراحل امکان استفاده از آن را در نمونه کدهای اعلامی دارید.

هنگام ایجاد پترن به نکات زیر توجه داشته باشید:

• الگوی ایجاد شده فقط برای همان کاربر قابل استفاده می باشد.

• متغیر پترن داخل جداکننده قرار داده شود.

• متغیر پترن میبایست به لاتین درج گردد.

• نام مجموعه در متن پترن درج گردد تا گیرنده متوجه مرجع پیام باشد.

• آدرس سایت در متن یا توضیحات پترن درج گردد تا پترن قابل بررسی باشد .

• آدرس سایت اعلام شده میبایست فعال باشد .

• آدرس سایت اعلام شده میبایست با موضوع پترن و نام مجموعه مطابقت داشته باشد .

• سایت های صرافی و ارز دیجیتال ،ادرس سایت میبایست در متن پترن درج گردد .

• محتوای پترن نباید تبلیغاتی باشد .

• متن پترن جهت تست میبایست حاوی کلمه (تست) در متن باشد .

• نام مجموعه در متن پترن برای ارسال پترن کد الزامیست .

• پترن نامفهوم قابل ثبت نمیباشد.

به عنوان نمونه :

پترن تایید : خوش امدید : کد تایید شما %verification-code% نام شرکت

 

نمونه پترن های اشتباه:

پترن رد : کد تائید حساب کاربری شما {code} می باشد. (اشتباه ثبت متغیر)

پترن رد: %header% %body% %footer% (متن مورد نظر باید در پترن نمایان باشد)

پترن رد: با سلام؛ %txt% معاونت %on% متن مورد نظر باید در پترن نمایان باشد)

پترن رد : (قالب الگو مشخص نیست بایستی هدف پیغام مشخص باشد)

پترن رد : %title% %phone% %description% (هدف پیغام مشخص نیست)

پترن رد : %company_name% رمز یکبار مصرف شما%code% (نام کمپانی می بایست اعلام شود )

ارسال تیکت پشتیبانی

درخواست پشتیبانی به صورت تیکت و در صورت نیاز به صورت تماس تلفنی انجام میگیرد.

خط خدماتی

قابلیت خرید خط خدماتی و فعال شدن در کمترین زمان ممکن 

خرید خط

امکان خرید خط از اپراتورهای مجاز

پیمایش به بالا